• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Translokation

24. juni 2022 @ 8:00 - 17:00

Kalender, Translokation 2022

Fredag d. 24. juni er der translokation for gymnasiets studenter med taler, musik og uddeling af hædersbevisninger på gymnasiet.

Det starter kl. 9, og forældre og familie er naturligvis meget velkomne. OBS! Eleverne skal møde kl. 8,30.

Efter translokationen, cirka kl. 11, kører eleverne traditionen tro til Hvidovre Rådhus, hvor borgmester Anders Wolf Andresen tager imod studenterne og byder dem indenfor til en forfriskning, en tale og en sang.

Efter translokationen er der desuden reception for GIF-kursisterne i 182.

Sangen fortsætter ved Byens Kilde – springvandet foran Hvidovre Hovedbibliotek – hvor de danser. Også her er familie og venner meget velkomne.

Bagefter kører studenterne med dytten, piften og jubel afsted på forældreturné i deres festligt udsmykkede vogne.

Dato:
24. juni 2022