Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Første Fest i Frihed

18. marts 2022 @ 16:00 - 19. marts 2022 @ 1:00

Dsc 0038 478x315
FØRSTE FEST I FRIHED!
SÅ venner! Vores Første Fredag i Februar blev jo desværre ikke til noget, MEN til gengæld har vi arrangeret noget endnu større, endnu vildere og endnu sjovere.
Som plaster på nu to års corona-pandemi med nedlukninger og coronabobler, inviterer AG’s venner, HVG alumne og HVG’s festudvalg nu alle tidligere elever og ansatte, samt alle nuværende elever og ansatte til den første fest i frihed. Vi trænger til at hygge os, danse, spille beerpong og se hinanden (rigtigt), og det er lige præcis det vi skal d. 18. marts 2022.
Mere info følger snarest, men sæt allerede nu kryds i kalenderen🗓
En del af festens overskud vil gå til AG’s venner, som hvert år støtter og anerkender elever, som måtte have brug for det – så kom, kom, kom, hvis ikke for at få en dejlig aften, så i hvert fald for at bidrage til at elever i fremtiden kan få den støtte og hjælp som de fortjener og har brug for😃💪🏼

Start:
18. marts 2022 @ 16:00