Indlæser Begivenheder

« Alle Begivenheder

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Forældreaften

16. marts 2023 @ 17:00 - 20:00

Forældrekonsultation, Www Kalender 2023

Kære forældre og elever på Hvidovre Gymnasium & HF.

Det er os en stor fornøjelse at invitere jer til en kombineret forældreaften og

forældrekonsultation

Torsdag d.16.marts 2023 kl.17.00 – 20.00

Vi mødes i salen hvor der serveres kaffe, te og kage og jeg vil her byde alle velkommen.

Derefter deler vi os op i årgange således at 1. HF-eleverne og deres forældre hører om de unges første år på HvG.

2.g elever og forældre hører om forløbet af studieturene og alt det der venter i 3.g.

Afgangselever (3.g og 2.HF) og forældre hører om den kommende eksamen og alle de dejlige studenter arrangementer der venter forude.

Vi beder jer af hensyn til planlægningen venligst om tilmelding senest fredag d.10. marts 2023 kl.12.30 ved at sende en mail Husk at skrive navn, klasse og antal deltagere til vores sekretær Alice på ab@hvidovregymnasium.dk.

Under forældrekonsultationen får I lejlighed til at tale med de enkelte lærere.

Tilmelding til dette skal ske online via Lectio, hvor jeres datter eller søn tilmelder jer med sit Lectiobrugernavn og adgangskode, der vil være åben for tilmelding fra d.1.marts.

Vi glæder os til at se jer!

Tania Sheikh Larsen

Dato: