• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Translokation

23. juni 2023 @ 8:00 - 11:00

Kalender, Translokation 2022

Fredag d. 23. juni er der translokation for gymnasiets studenter med taler, musik og uddeling af hædersbevisninger på gymnasiet.

Programmet starter kl. 9, og forældre og familie er naturligvis meget velkomne. OBS! Eleverne skal møde kl. 8,30.

Efter translokationen, cirka kl. 11, kører eleverne traditionen tro til Hvidovre Rådhus, hvor borgmester Anders Wolf Andresen tager imod studenterne og byder dem indenfor til en forfriskning, en tale og en sang.

Sangen fortsætter ved Byens Kilde – springvandet foran Hvidovre Hovedbibliotek – hvor studenterne danser. Også her er familie og venner meget velkomne.

Bagefter kører studenterne med dytten, piften og jubel afsted på forældreturné i deres festligt udsmykkede vogne.

*OBS

KONTOR OG BOGKÆLDER
Kontoret og bogkælderen er lukket for dagen pga. translokationen.

PARKERING
Det vil ikke være muligt at parkere på skolens parkeringsplads, og der er begrænset parkering i området.

UGEN HVOR DU BLIVER STUDENT:

HUEDAGE – de sidste 3 dage med mundtlig eksamen:

I de sidste eksamensdage sørger skolen for festligt dækkede borde i skolens vandrehal, hvor elevernes familier venter i spænding, og her er både familier og venner velkomne til at samles, når den sidste eksamen er overstået.

Af hensyn til de igangværende eksaminer, må familie og venner ikke gå op til eksamenslokalet

DIMISSIONSMIDDAG – typisk onsdag aften: hyggelig aften hvor alle vores afgangsklasser spiser sammen i kantinen med deres lærere. Der vil være sange og taler, og personalebandet underholder.

Dato:
23. juni 2023