Thumbnail Img 20211008 162335

By Alice Nielsen
thumbnail_IMG_2304
thumbnail_IMG_2350

Så er Susanne og Alice vores elevsekretærer tilbage fra sommerferien og har travlt med at gøre klar til skolestart på torsdag d.10. august.

Vi glæder os rigtig meget til at byde velkommen til et nyt spændende skoleår vores fortsætter elever og ikke mindst velkommen til alle vores nye elever på STX og HF og GIF som starter på et nyt kapitel som gymnasieelever på Hvidovre Gymnasium & HF.

Der arbejdes på højtryk på at få de sidste detaljer på plads i forhold til introforløbet for vores nye elever. De sidste tilretninger i skemaerne mv. og vores kantine mand Simon tænker tanker om hvilke retter der skal på ugeplanen for dagens ret i kantinen.

Hvis du har spørgsmål til skolestarten er du velkommen til at ringe til Susanne på 36343431 eller til Alice på 36343438.

VI SES